Rabu, 24 April 2013

SEBUAH PERJALANAN HATI

Sebuah Perjalan Hati
SEBUAH PERJALANAN HATI


Ini adalah kisah perjalanan saya. Perjalanan saya yang mungkin biasa-biasa saja. Yang mungkin hampir sama dengan perjalanan manusia-manusia yang lain. Namun yang membedakannya adalah orang-orang yang saya temui, orang-orang yang tumbuh bersama dengan saya. Orang-orang yang memberikan cinta mereka masing-masing. Yang memberikan warna dalam perjalanan hidup saya, memberikan  rasa haru, rasa bahagia dan banyak rasa-rasa yang lain. Yang telah mengizinkan saya memperoleh ilmu dan belajar banyak hal hanya dengan berinteraksi dengan mereka. Ya, dari merekalah saya belajar banyak hal. Dan mungkin juga dari anda semuanya.

Inilah perjalanan saya. Yang mungkin juga adalah perjalanan anda, dia, ataupun mereka. Dan perjalanan inilah yang selalu terekam di hati saya.

Sebuah karya sederhana untuk sebuah cinta yang luar biasa... yang terekam dalam sebuah perjalanan hidup..

Sebuah perjalanan hati... 


Buku ini dapat dipesan di sini.

Atau cukup dengan menghubungi:


 081 931 025 024

0 komentar:

Posting Komentar